Fitness

Tabata

Trening rozpoczyna się kilkuminutową rozgrzewką. Natępnie w pierwszej części zajęć według zasad Tabaty ćwiczymy w cyklach czterominutowych - czyli przez 20 sekund wzmacnianie i przez 10 sekund odpoczynek. W ciągu 4 minut tych serii jest 8. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczeń, który angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Tą część treningu wykonujemy tylko z ciężarem naszego ciała.

W kolejnej części wykonujemy ćwiczenia wzmacniające z użyciem różnych sprzętów metodą obwodową. Każdy ćwiczy na jednej stacji po minucie, następuje zmiana stacji aż do wykonania całego obwodu. Trening kończymy ćwiczeniami wzmacniającymi brzuch i rozciąganiem.

Prowadzący zajęcia

Elawięcej informacjimniej informacji

Ela

Instruktorka Fitness ukończyła szkolenie w Europejskiej Szkole Fitnessu w Bielsko-Białej.
Licencja B - Step & Aerobic - Dimitris Kontres
Licencja A - Step & Dance - Julio Papi
Ukończyła kurs Trenera Personalnego w Warszawie w 2012
Ukończyła szkolenie Basic Personal Trainer w Krakowie w 2013
Studentka AWF w Gorzowie
Instruktorka Indoor Cyclingu
Licencja A - I.C.E Tomahawk - Ingo Hesselbarth
Występowała jako prezenterka Indoor Cyclingu na konwencji w Kołobrzegu w czerwcu 2008
Ponadto uczestniczyła w wielu dodatkowych szkoleniach i konwencjach. między innymi:

  • Power Stretch - Julio Papi
  • G.A.G- Alesandro Olivieri
  • Pilates - Anette Alvaredo
  • Power Barbell - Jannie Lindequa
  • Fila Kich Power - Pierre Amman
  • Best of IFAA - Berlin
  • Best of IFAA - Magdeburg
  • Euro Fitness Star Convetion - Bielsko-Biała

Zapisy na treningi indywidualne tel. kom. 660-739-599

Nasi partnerzy:
  • Benefit Systems
  • OK System
  • FitProfit
Masz pytanie? Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń do nas!
+48 68 329 04 50
Wirtualny spacer
Informacja o plikach cookies

Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.